Az áru reklamációja (áruhiba)
✔ Hibásan rendelt tartozékok esetén a szerződéstől való elállás alapján az áru vételárát azonnal visszatérítjük Önnek, az áru címünkre történő megérkezését követően*
✔ A panaszokat az áru átvételét követő 2-3 munkanapon belül kezeljük.
✔ A termék csomagolása mechanikai sérülést szenvedhet, a terméket nem kell az eredeti csomagolásban visszaküldeni.
✔ Az árunak használatlannak és tisztának kell lennie.
*az áru átvételétől számított maximum 14 napon belül
Hogyan reklamálható az áru?
- Töltse ki az ITT elérhető elállási nyilatkozatot.
- Szükség, kérdés és kétség esetén munkanapokon 48 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot és egyeztetjük a panasz részleteit
- A gondos csomagolás megakadályozza a szállítás közbeni sérüléseket. Ideális esetben az eredeti csomagolásába csomagolja. Javasoljuk, hogy az árut a kitöltött űrlappal együtt küldje vissza:
- Packeta.hu - csomagolja be az árut a vásárlást igazoló bizonylattal (számlával) együtt és adja át a Packeta.hu átvevőhelyen (nem Z-BOX) visszküldeményként a 96309459-os kóddal. Minden szükséges dolgot elintéz az átvevőhely személyzete. Kérjen igazolást a személyzettől a csomag feladásáról.
- Magyar Postával, ajánlott levélként a vásárlást igazoló bizonylattal (számlával) együtt a:
Filip Trade Company s.r.o.
Kragujevská 1
010 01, Žilina (Zsolna) címre
Szlovákia